nieuwsblog » Fluiconnecto presenteert uitgebreid Hose Management programma op conferentie DFPTC 2017

Ontzorgen en in control blijven via correctief en preventief onderhoud, RBI en slangidentificatie ten behoeve slangmonitoring gedurende de hele levensduur van een slang.

Het Hose Management programma flui-ID ontzorgt door middel van pro-actieve service die Fluiconnecto reeds jaren naar tevredenheid uitoefent. flui-ID zorgt voor het optimaal functioneren van slangassemblages, waardoor de controle over kritische operaties blijft behouden. Risico's van onverwachte storingen worden geminimaliseerd.

Cloud-based

Door middel van 24/7 beschikbare cloud-based software wordt de lifecycle van slangen inzichtelijk, kan onderhoud worden gepland en zijn overzichtslijsten en rapportages voorhanden.

Conferentie

Op 30 november 2017, tijdens de Dutch Fluid Power Transmission Conference 2017, presenteert Fluiconnecto de mogelijkheden en voordelen van dit uitgebreide programma.

Fluiconnecto globaal

Fluiconnecto is een toonaangevende internationale service-organisatie met de focus op (hogedruk hydrauliek) slangen en koppelingen, zowel voor levering van componenten, het verzorgen van onderhoudsdiensten en het overdragen van kennis van producten en toepassingen aan alle marktsegmenten, dit alles via een mondiaal netwerk beschikbaar op 5 continenten, afgestemd op de lokale marktsituatie.

Fluiconnecto lokaal

In de Benelux heeft Fluiconnecto 17 hydroshops, een groot aantal Service on-site bussen en biedt Fluiconnecto 24/7/365 service.

CineMec Ede
Laan der Verenigde Naties 150